Cumu pruduce una gru marina offshore?

Tipu di gru chì pudemu pruduce

1,gru marittima telescopicaserie

2, serie di gru marine a braccio telescopico

3 、 serie di gru marine a braccio articolato

4 、 gru marina di braccio rigido

5, E-grue

In cunsiderà e caratteristiche di sicurezza di Gru Marittime, e gru marine sò richieste e seguenti certificazioni:

a.(Società di Classificazione Chine) CCS

b.(Uffiziu Americanu di Spedizione) ABS

c.(Bureau Veritas) BV

d.(Germanischer Lloyd) GL

e.(Società Britannica di Classificazione) LR

f.(Det Norske Veritas) DNV

g.(Rina Italiana) RINA

h (Società di Classificazione Russa) RMRS

Cuncepimentu 1

1.Designing

I nostri tecnichi cumunicaranu per ottene e vostre esigenze di persunalizazione è a dumanda di certificati di a Società di Classificazione (IACS).Dopu chì tutti i requisiti sò finalizzati, u nostru squadra di ingegneri cuncepisce u Disegnu di gru.

2.Classification Society (IACS) Disegnu Appruvatu

Dopu chì u sketch hè cumpletu, serà rivedutu da una agenza di terzu.GBM selezziunà diverse società di classificazione per rivisione secondu i bisogni di i clienti.Dopu chì i sketches sò riveduti da e società di classificazione, avemu da principià u prucessu di trasfurmazioni formale.

3.Ispezione Materiale di a Società di Classificazione (IACS).

Avemu sceltu l'ispezione di a sucietà di classificazione currispondente secondu i bisogni di i clienti.A sucietà di classificazione ligata a verificarà duie volte.Una rivista stretta di i materiali pò assicurà a qualità di i prudutti.Di solitu avemu usatu piastra azzaru Q345B, s'è u pruduttu voi cumprà hè usatu in lochi friddi, avemu aduprà Q345D, Q345E piastra azzaru tippu, chì pò sustene l'usu di temperatura sottu-zero.Sè vo avete esigenze spiciali, s'ellu hè piastra di nave AH36 resistente à a corrosione o più forte S690, piastra di nave HG70, pudemu ancu persunalizà secondu i vostri bisogni.

4.Raw Material Cutting

Dopu quì, faremu u blanking, u tagliu è a furmazione di u materiale, sti passi sò tutti curati da a nostra squadra di roughing.Avemu generalmente aduprà Flame Cutting Machine, Plasma Cutting Machine è Laser Cutting Machine, è scegliemu u metudu di taglio adattatu secondu i bisogni.

5.Saldatura

U nostru prucessu di saldatura pò ghjunghje à a specificazione di a prucedura di saldatura, cum'è u standard WPS.I nostri saldatori sò qualificati da CCS, ABS è AWS.Dopu a saldatura, puliremu cù cura i denti è i saldature per assicurà chì u pruduttu hè pianu è bellu.

6.Welding difettu inspect

L'urganisazioni di terzu facenu teste non distruttive, cum'è teste radiografiche o ultrasoniche, per assicurà chì a qualità di u produttu hè assolutamente sicura è affidabile.Utilizemu a rilevazione ultrasonica per inspeccionà i difetti esterni, i difetti interni o una prova non distruttiva per l'unione di saldatura.

7.Sandblasting

Quandu a sabbiatura (SA2.5) hè finita, avemu da principià i passi di pittura.Certi pruduttori di gru marini saltaranu stu passu per riduce u costu. Tuttavia, u primer pò facilmente sbucciare in cundizioni naturali, se salta a sabbiatura. In più, u nostru primer adopta un primer riccu di zincu epossidico di alta qualità. Avemu ancu aduprà Jotun C5 Marine Standrad Topcoat.Si secca rapidamente, hà una forte aderenza è una forte capacità anti-corrosione.

certificazione 8.components

I cumpunenti di a gru: basa (cilindro), cuscinettu di rotazione, piattaforma operativa (cabina), colonna (torre), verricello, riduttore rotante, boom, cilindru di luffing, fune, blocco di puleggia, gancio, grillo, sistema elettricu (cuntrollu elettricu). box), sistema idraulicu è altri cumpunenti, tutti i materiali di piastra d'acciaio deve esse certificatu da a sucetà di classificazione.

9.Simulate Marine Test

Dopu a stallazione di pedestal è a stallazione di boom, debugging in una piattaforma speciale chì pò simule l'ambiente marinu hè necessariu. Testaremu a gamma di tacchi è trim in u statu di travagliu di a gru per verificà s'ellu hè qualificatu.

10.Classificazione sucità accettazione prucedura

Sucietà di classificazione Ispettori è u nostru staffu farà e teste di carica nantu à una piattaforma speciale chì pò simulà l'ambienti marini all'aperto. Avemu da verificà a precisione di a carica di travagliu sicura di a gru marina.

11.packaging è trasportu

A nostra squadra di imballaggio si occupa di l'imballu è a consegna di i prudutti.Quandu i prudutti ghjunghjenu à u vostru locu designatu, a grua hè pronta per esse installata nantu à a vostra nave o in una altra piattaforma, è a nostra squadra di stallazione vi furnisce una guida di installazione in vari modi, se necessariu.


Tempu di post: 11-May-2022