Una tramoggia di cimentu di 100.000 tonnellate in Filippine hè finita cù successu

U prughjettu di scaricamentu di cimentu è clinker di 100 000 t in Filippine hè cumpletu cù successu. Semu rispunsevuli di u disignu, l'approvvigionamentu, l'approvvigionamentu, a guida di l'installazione è a cumissioni di i sistemi di scarico è di trasportu di cimentu è clinker, cumpreseeco-tramogge ,piglià secchie nastri trasportatori.

trasportatori 2
trasportatori 1

Sottu a guida ghjusta di i dirigenti di a cumpagnia, rispettemu strettamente e pratiche è e norme di gestione di sicurezza di u prughjettu di a cumpagnia.Stu prughjettu hà iniziatu in dicembre 2019 è hè finitu in dicembre 2021, pigliendu dui anni per u so cumpletu successu cù i sforzi cumuni di u persunale.

trasportatori 3

I cullettori di polveri di sacchetti sò usati per a raccolta di polveri in i punti di scaricamentu di polvera in cima è in fondu, è a concentrazione di emissioni di polvera dopu u trattamentu di raccolta di polveri hè menu di 10mg/Nm3.

trasportatori 4
trasportatori 5
trasportatori 6
trasportatori 7

Durante a custruzzione, i nostri culleghi in u dipartimentu di u prughjettu è u dipartimentu di a tecnulugia anu superatu diverse difficultà cum'è a situazione epidemica severa, a difficultà di cumunicazione per via di e diffirenzi di lingua, a nostalgia di casa, u clima caldu brusgiatu, u trasportu sconveniente, per compie u sistema di tramogge a prova di polvera portu cum'è programatu.I nostri servizii tecnichi attivi è standard sò assai ricunnisciuti da i pruprietarii.

trasportatori 8 trasportatori 10 trasportatori 9


Tempu di Postu: Aug-25-2022